luk
luk

Panodil Zapp

luk

Panodil

luk

Panodil Brus

luk

Panodil Hot

luk

Panodil Junior mikstur

luk

Panodil Junior stikpiller 125 mg

luk

Panodil Junior stikpiller 250 mg

luk

Panodil Brus

  • Produkter
  • Format
  • Alder
  • Produktegenskaber
  • Indholdsstoffer
luk

Panodil Zapp

  • Filmovertrukne tabletter
  • fra 12 år
  • Hurtig smertelindring
  • Aktivt indholdsstof: 500 mg paracetamol.
luk

Panodil

  • Filmovertrukne tabletter
  • fra 12 år
  • Mild mod maven
  • Aktivt indholdsstof: 500 mg paracetamol.
luk

Panodil Brus

  • Brusetabletter
  • fra 12 år
  • Til dig, der har svært ved at sluge en almindelig tablet
  • Aktivt indholdsstof: 500 mg paracetamol.
luk

Panodil Hot

  • Pulver til oral opløsning
  • fra 15 år
  • Til dig der ønsker en varm smerte- lindrende drik
  • Aktive indholdsstoffer: 500 mg paracetamol.
luk

Panodil Junior mikstur

  • Mikstur
  • fra 2 år
  • Mikstur til de mindre børn
  • Aktive indholdsstoffer: 500 mg paracetamol.
luk

Panodil Junior stikpiller 125 mg

  • Suppositorier (stikpiller)
  • fra 2 år
  • Stikpiller til de mindre børn
  • Aktive indholdsstoffer: 500 mg paracetamol.
luk

Panodil Junior stikpiller 250 mg

  • Suppositorier (stikpiller)
  • fra 2 år
  • Stikpiller til de mindre børn
  • Aktive indholdsstoffer: 500 mg paracetamol.
luk

Panodil Brus

  • Brusetabletter
  • fra 12 år
  • Med neutral smag
  • Aktive indholdsstoffer: 500 mg paracetamol.
Mor og baby ler sammen
Mor og baby ler sammen

Et sundt liv

udvalgte artikler

Start dagen med en sund morgenmad

Der er beviser for, at morgenmad hjælper os med at opretholde en sund vægt, hvilket er til gavn for os alle og i særdeleshed for dem, der har ondt i deres led.

Læs mere

Smør dine led – vælg den rigtige olie til din madlavning

Hvis du har ondt i dine led, er det vigtigt at opretholde en sund livsstil og passe på vægten.

Læs mere

6 stykker frugt og grønt om dagen – evt. som juice eller smoothie!

Med den rigtige kost kan du lindre eventuelle smerter i dine led. Et af Sundhedsstyrelsens 10 kostråd lyder ’Spis frugt og mange grøntsager’.

Læs mere

De 4 a’er til håndtering af stress

Stress påvirker os alle både mentalt og fysisk. Undersøgelser viser, at mennesker, der er udsat for stress samt angst og depression er mere tilbøjelige til hyppigere at lide af hovedpine.

Læs mere

Håndtér dine smerter med latter

Der er en generel enighed om, at latter gør godt. Det er en gratis og meget behagelig "medicin" til din krop, der efterlader dig helt afslappet.

Læs mere

Afslapningsterapi

Den tætte forbindelse mellem krop og sjæl ses tydeligt ved afslapningsterapi.

Læs mere

Ledsmerter – lev godt med et aktivt sind

Hvis du lider af ledsmerter, er det ikke kun vigtigt at forblive aktiv og holde dine led i gang, men det er i aller højeste grad lige så vigtigt at holde sig mentalt skarp og positiv.

Læs mere

Vaccinationer forebygger sygdomme

Vaccination er den eneste effektive måde at beskytte dit barn mod alvorlige sygdomme.

Læs mere

Hjælp fra PANODIL – app og håndbog om Børnesygdomme

Når sygdom sætter ind hos dit barn, mærker du det gerne straks, fordi barnet opfører sig anderledes, end det plejer.

Læs mere

Vask hænder!

Der er bakterier overalt. De fleste af dem er uskadelige, og nogle er faktisk gode for os.

Læs mere

Sov godt og hold forkølelsen fra døren

Dit immunforsvar er dit bedste forsvar mod forkølelse og influenza. Og du kan beskytte dit immunforsvar med noget så simpelt som at få en god nats søvn.

Læs mere

En god holdning kan lindre rygsmerter

Rygsmerter i den øverste del af ryggen eller lænden kan være milde eller invaliderende, kroniske eller lejlighedsvise.

Læs mere

Varm op inden træning og undgå skader og ømme muskler

Opvarmning er en vigtig del af din træning. Faktisk kan det ende med, at du bliver skadet eller får ømme muskler, hvis du ikke varmer op, inden du går i gang.

Læs mere

Gå- eller vandreture som motionsform

Videnskabelige undersøgelser har vist, at fysisk aktivitet kan mindske smerter og forbedre kropsfunktionen, humøret og livskvaliteten.

Læs mere

“Low impact” – træningsøvelser til dig med ledsmerter

Yoga, Tai Chi og Pilates er alle såkaldte ”low impact”-træningsformer, der via kropsposeringer styrker din krop og dit helbred og får dig i form.

Læs mere

udvalgte artikler

Start dagen med en sund morgenmad

Der er beviser for, at morgenmad hjælper os med at opretholde en sund vægt, hvilket er til gavn for os alle og i særdeleshed for dem, der har ondt i deres led.

Læs mere

Smør dine led – vælg den rigtige olie til din madlavning

Hvis du har ondt i dine led, er det vigtigt at opretholde en sund livsstil og passe på vægten. Det er derfor en fordel at kende forskellen mellem forskellige madolier.

Læs mere

6 stykker frugt og grønt om dagen – evt. som juice eller smoothie!

Med den rigtige kost kan du lindre eventuelle smerter i dine led. Et af Sundhedsstyrelsens 10 kostråd lyder ’Spis frugt og mange grøntsager’.

Læs mere

Varm op inden træning og undgå skader og ømme muskler

Opvarmning er en vigtig del af din træning. Faktisk kan det ende med, at du bliver skadet eller får

Læs mere

Gå- eller vandreture som motionsform

Videnskabelige undersøgelser har vist, at fysisk aktivitet kan mindske smerter og forbedre kropsfunktionen, humøret og livskvaliteten.

Læs mere

De 4 a’er til håndtering af stress

Stress påvirker os alle både mentalt og fysisk. Undersøgelser viser, at mennesker, der er udsat for stress samt angst og

Læs mere

Håndtér dine smerter med latter

Der er en generel enighed om, at latter gør godt. Det er en gratis og meget behagelig "medicin" til din krop, der efterlader dig helt afslappet.

Læs mere

“Low impact” – træningsøvelser til dig med ledsmerter

Yoga, Tai Chi og Pilates er alle såkaldte ”low impact”-træningsformer, der via kropsposeringer styrker din krop og dit helbred og får dig i form.

Læs mere

Afslapningsterapi

Den tætte forbindelse mellem krop og sjæl ses tydeligt ved afslapningsterapi. For personer, der lider af ledsmerter, kan afslapning være med til at afhjælpe smerterne.

Læs mere

Ledsmerter – lev godt med et aktivt sind

Hvis du lider af ledsmerter, er det ikke kun vigtigt at forblive aktiv og holde dine led i gang, men det er i aller højeste grad lige så vigtigt at holde sig mentalt skarp og positiv.

Læs mere

Vaccinationer forebygger sygdomme

Vaccination er den eneste effektive måde at beskytte dit barn mod alvorlige sygdomme.

Læs mere

Hjælp fra PANODIL – app og håndbog om Børnesygdomme

Når sygdom sætter ind hos dit barn, mærker du det gerne straks, fordi barnet opfører sig anderledes, end det plejer.

Læs mere

Vask hænder!

Der er bakterier overalt. De fleste af dem er uskadelige, og nogle er faktisk gode for os.

Læs mere

Sov godt og hold forkølelsen fra døren

Dit immunforsvar er dit bedste forsvar mod forkølelse og influenza. Og du kan beskytte dit immunforsvar med noget så simpelt som at få en god nats søvn.

Læs mere

En god holdning kan lindre rygsmerter

Rygsmerter i den øverste del af ryggen eller lænden kan være milde eller invaliderende, kroniske eller lejlighedsvise.

Læs mere

udvalgte artikler

De 4 A’er til håndtering af stress

Stress påvirker os alle både mentalt og fysisk. Undersøgelser viser, at mennesker, der er udsat for stress samt angst og depression er mere tilbøjelige til hyppigere at lide af hovedpine.

Læs mere

Håndtér dine smerter med latter

Der er en generel enighed om, at latter gør godt. Det er en gratis og meget behagelig "medicin" til din krop, der efterlader dig helt afslappet.

Læs mere

Afslapningsterapi

Den tætte forbindelse mellem krop og sjæl ses tydeligt ved afslapningsterapi. For personer, der lider af ledsmerter, kan afslapning være med til at afhjælpe smerterne.

Læs mere

Ledsmerter – lev godt med et aktivt sind

Hvis du lider af ledsmerter, er det ikke kun vigtigt at forblive aktiv og holde dine led i gang, men det er i aller højeste grad lige så vigtigt at holde sig mentalt skarp og positiv.

Læs mere

udvalgte artikler

Start dagen med en sund morgenmad

Der er beviser for, at morgenmad hjælper os med at opretholde en sund vægt, hvilket er til gavn for os alle og i særdeleshed for dem, der har ondt i deres led.

Læs mere

Smør dine led – vælg den rigtige olie til din madlavning

Hvis du har ondt i dine led, er det vigtigt at opretholde en sund livsstil og passe på vægten. Det er derfor en fordel at kende forskellen mellem forskellige madolier.

Læs mere

6 stykker frugt og grønt om dagen – evt. som juice eller smoothie!

Med den rigtige kost kan du lindre eventuelle smerter i dine led. Et af Sundhedsstyrelsens 10 kostråd lyder ’Spis frugt og mange grøntsager’.

Læs mere

udvalgte artikler

Vaccinationer forebygger sygdomme

Vaccination er den eneste effektive måde at beskytte dit barn mod alvorlige sygdomme.

Læs mere

Hjælp fra PANODIL – app og håndbog om Børnesygdomme

Når sygdom sætter ind hos dit barn, mærker du det gerne straks, fordi barnet opfører sig anderledes, end det plejer.

Læs mere

Vask hænder!

Der er bakterier overalt. De fleste af dem er uskadelige, og nogle er faktisk gode for os.

Læs mere

Sov godt og hold forkølelsen fra døren

Dit immunforsvar er dit bedste forsvar mod forkølelse og influenza. Og du kan beskytte dit immunforsvar med noget så simpelt som at få en god nats søvn.

Læs mere

En god holdning kan lindre rygsmerter

Rygsmerter i den øverste del af ryggen eller lænden kan være milde eller invaliderende, kroniske eller lejlighedsvise.

Læs mere

udvalgte artikler

Varm op inden træning og undgå skader og ømme muskler

Opvarmning er en vigtig del af din træning. Faktisk kan det ende med, at du bliver skadet eller får ømme muskler, hvis du ikke varmer op, inden du går i gang.

Læs mere

Gå- eller vandreture som motionsform

Videnskabelige undersøgelser har vist, at fysisk aktivitet kan mindske smerter og forbedre kropsfunktionen, humøret og livskvaliteten.

Læs mere

“Low impact” – træningsøvelser til dig med ledsmerter

Yoga, Tai Chi og Pilates er alle såkaldte ”low impact”-træningsformer, der via kropsposeringer styrker din krop og dit helbred og får dig i form.

Læs mere